مرکز خدمات پاژ الکترونیک راد

همانطور که می‌دانید، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 20 FE در حال حاضر در دو نسخه مختلف زیر عرضه می‌شود:

اما چند روز پیش، نسخه جدیدی از گلکسی اس 20 FE 4G با شماره ساخت SM-G780G با پردازنده اسنپدراگون 865 رویت شد. گویا طبق جدیدترین گزارش‌ها، سامسونگ خط تولید تراشه اگزینوس 990 را متوقف کرده و محصولات مجهز به این قطعه را با پردازنده اسنپدراگن 865 پلاس جایگزین خواهد کرد.

چنین موضوعی توسط شخصی به نام آیس یونیورس که از جمله افراد مشهور در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، اعلام شده است. به گفته وی، سامسونگ به تولید گلکسی اس 20 FE 4G با پردازنده اگزینوس 990 پایان داده و آن را با نسخه جدید مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 پلاس جایگزین می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ تصمیم گرفته تا نسخه جدید این محصول را در تمامی بازارهای بین المللی عرضه کند یا خیر.

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، هنوز مشخص نیست چرا مسئولان سامسونگ چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند. اما از آن جا که پردازنده اگزینوس 990 از مشکلات متعددی از جمله گرما یا مصرف باتری زیاد برخوردار بود، گرفته شدن چنین تصمیمی در این شرایط کاملا منطقی به نظر می‌رسد. کلیه محصولات خانواده گلکسی اس 20 و گلکسی نوت 20 که از تراشه اگزینوس 990 برخوردار بودند، عملکرد نامناسبی از خود در مقایسه با گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 865 نشان دادند. اگر این موارد به عنوان دلایل تصمیم گرفته شده به شمار رود، به این ترتیب می‌توانیم متوجه شویم که سامسونگ به صدای مشتریان خود گوش می‌کند.

بد نیست بدانید که در سال 2021، گوشی هوشمند گلکسی اس 20 FE 4G با نمایشگر 6.5 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، شش یا هشت گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی، پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، دوربین سه گانه 12 مگاپیسکلی و دوربین سلفی 32 مگاپیسکلی همچنان یک محصول قوی و قدرتمند به حساب می‌آید.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه نسخه جدید گلکسی اس 20 FE 4G در دسترس نیست، اما مطمئنا به محض مشخص شدن این موضوع آن را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید