مرکز خدمات پاژ الکترونیک راد

شرایط گارانتی

۱. کارت ضمانت معتبر و دستورالعمل ضمانت و پشتیبانی

کارت گارانتی با کلیه مشخصات ذکر شده توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طراحی گردیده است. از جمله موارد

در نظر گرفته شده در آن عبارتند از:

  1. برند و مدل کالا
  2. شماره سریال کالا
  3. تاریخ شروع گارانتی
  4. نام شرکت سازنده کالا
  5. وب‌سایت سازنده کالا
  6. نام کشور سازنده کالا
  7. نام شرکت گارانتی کننده
  8. تلفن و نمابر شرکت گارانتی کننده
  9. آدرس شرکت گارانتی کننده
  10. ایمیل شرکت گارانتی کننده
  11. وب‌سایت شرکت گارانتی کننده
  12. شرایط گارانتی ۱۸ ماهه
  13. شرایط خدمات پس از فروش ۵ ساله
  14. شرایط تعویض کالا
  15. شرایط ابطال گارانتی
  16. هولوگرام (نشان از اصالت کارت گارانتی)

۲. شرایط گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۵ ساله:

۳. شرایط تعویض:

۴. شرایط ابطال گارانتی:

لازم به ذکر است که قاب و وسایل جانبی شامل شارژر، هندزفری، کارت حافظه و باتری شامل گارانتی نمی‌باشند.

۵. شرایط پذیرش دستگاه (متنی که بر روی رسید پذیرش درج می‌شود):

  1. آورنده این رسید، به عنوان صاحب کالا شناخته می‌شود.
  2. شرکت هیچ تعهدی در قبال اطلاعات موجود در دستگاه ندارد.
  3. قطعات جانبی مثل باتری، شارژر، هندزفری، کابل و … شامل گارانتی نمی‌باشند.
  4. حوادث غیر مترقبه و مشکلات ناشی از استفاده نادرست از دستگاه، شامل گارانتی نمی‌شود.
  5. هرگونه صدمه فیزیکی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات و تعمیر توسط افراد غیرمجاز موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  6. اگر هنگام پذیرش، موارد ابطال گارانتی تشخیص داده نشود، کارشناسان فنی می‌توانند طبق معیارهای ذکر شده گارانتی را

    باطل کنند.

  7. تغییر نسخه سیستم عامل، تغییر IMEI و یا روت کردن دستگاه موجب ابطال گارانتی می‌شود.
  8. استهلاک تدریجی کالا از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی‌باشد.
  9. خرابی تا ۳ پیکسل بر روی صفحه نمایش، شامل گارانتی نمی‌باشد.
  10. حمل و نقل دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش، بر عهده مشتری است.
  11. کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی خواهند

    بود.

  12. خدمات نرم‌افزاری در کلیه موارد شامل هزینه می‌شود.
  13. در صورت غیر قابل تعمیر بودن دستگاه در دوران گارانتی، دستگاه جایگزین از نوع دیگر با محاسبه اختلاف قیمت روز،

    تحویل مشتری خواهد شد.

  14. درصورتیکه مشتری با هزینه تعمیر دستگاه موافقت ننماید، ۱۵ هزار تومان هزینه عیب‌یابی دریافت می‌شود.
  15. تعمیر دستگاه‌های فاقد گارانتی تا سقف ۵۰ هزار تومان بدون هماهنگی انجام خواهد شد و برای هزینه‌های بالاتر پس از

    توافق مشتری انجام خواهد شد.

  16. اعتبار این رسید، ۲ ماه می‎‌باشد و پس از آن به ازای هر روز ۵۰۰ تومان جهت انبارداری دریافت می‌شود.
  17. تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه‌های فاقد گارانتی، دارای ۶ ماه ضمانت می‌باشد. (مشروط بر آنکه همان قطعه ای که

    تعمیر شده است، مجددا دچار اشکال شود.)

  18. حداکثر زمان تعمیرات برای دستگاه های دارای گارانتی یک هفته کاری است. در صورتیکه تعمیر دستگاه در مرکز خدمات

    پس از فروش بیش از یک هفته کاری زمان ببرد، شرکت هماتلکام یا دستگاه امانی در اختیار مشتری قرارخواهد داد و یا

    به ازاء هر هفته تاخیر پیش آمده (بعد از یک هفته اول)، یک ماه به دوران گارانتی دستگاه اضافه خواهد کرد.

  19. اگر دستگاهی ۳ بار پیاپی به دلیل یک ایراد سخت‌افزاری یکسان مرجوع شود، بار سوم با یک دستگاه نو، تعویض خواهد

    شد. (تشخیص ایراد بر عهده واحد خدمات پس از فروش می‌باشد.)

  20. اگر به دلیل حوادث غیر قابل پیش‌بینی (مانند جنگ، تحریم، زلزله، آتش سوزی و …) امکان ارائه تعهدات برای واحد

    خدمات پس از فروش میسر نباشد، به همین مدت به زمان گارانتی دستگاه افزوده خواهد شد