مرکز خدمات پاژ الکترونیک راد

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ شرکت‌هایی مانند ویوو، شیائومی و گوگل گوشی‌ تاشو معرفی و عرضه خواهند کرد.

در حال حاضر می‌دانیم سامسونگ به‌زودی دو مدل گوشی تاشو به نام‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ معرفی خواهد کرد؛ محصولاتی که آخرین دستاوردهای شرکت کره‌ای به‌خصوص در زمینه‌ی پنل و صفحه‌نمایش قابل انعطاف را یدک می‌کشند. البته به نظر می‌رسد سامسونگ تنها بازیگر بازار گوشی‌ تاشو نخواهد بود و شرکت‌های دیگری نیز قصد ورود به بازار تلفن‌ هوشمند با صفحه‌نمایش تاشدنی دارند.

در همین راستا، اخباری منتشر شده است که سامسونگ وظیفه‌ی تولید پنل و صفحه‌نمایش تاشدنی را برای شرکت‌های مختلف به عهده گرفته است و انتظار می‌رود محصولات مجهز به صفحه‌نمایش تاشوی شرکت کره‌ای در اواخر سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار شوند. AndroidAuthority گزارشی منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیارمان قرار می‌دهد.

طبق گزارش، انتظار می‌رود سامسونگ تولید پنل قابل انعطاف برای گوشی‌های تاشو گوگل، ویوو و شیائومی را در ماه اکتبر آغاز کند. همین امر گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کند و محصولات سه شرکت ذکرشده احتمالا در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود.

تاکنون اطلاعاتی نیز از محصولات در دست ساخت منتشر شده است؛ برای مثال گوگل روی گوشی تاشویی با صفحه‌نمایش ۷٫۶ اینچی کار می‌کند که البته نوع طراحی آن و همچنین تفاوت ابعاد صفحه‌نمایش در حالت عادی و گسترده مشخص نشده است. در طرف دیگرُ گفته شده است ویوو روی گوشی تاشویی با دو صفحه‌نمایش کار می‌کند. کاربر در پنل خارجی به صفحه‌نمایشی ۶٫۵ اینچی دسترسی دارد و زمانی که گوشی به حالت گسترده درآمد، صفحه‌نمایشی ۸ اینچی با نسبت ابعاد ۳٫۴ به ۳ در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

متأسفانه در مورد محصول شیائومی اطلاعاتی در اختیارمان قرار ندارد و تنها می‌دانیم گوشی تاشویی با دو صفحه‌نمایش است که صفحه‌نمایش اصلی توسط سامسونگ و صفحه‌نمایش ثانویه نیز توسط شرکتی به نام CSOT ساخته می‌شود. گفته می‌شود گوشی تاشوی شیائومی از طراحی صدفی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید