مرکز خدمات پاژ الکترونیک راد

گفته می‌شود گوشی ارزان‌ قیمت گلکسی A22 سامسونگ به‌زودی در دو نسخه‌ی 4G‌ و 5G رونمایی و روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش Sammobile، سامسونگ در آینده‌ای نزدیک جدید‌ترین گوشی اقتصادی سری A را با نام گلکسی A22 راهی بازار خواهد کرد. گلکسی ای ۲۲ در دو نسخه‌ی 4G‌ و 5G در دسترس قرار خواهد گرفت و طبق شواهد، نسخه‌ی 4G زودتر از نسخه‌ی 5G ارائه خواهد شد.

به‌تازگی صفحه‌ی پشتیبانی نسخه‌ی 4G گلکسی A22 در پورتال روسی سامسونگ آغاز به‌ کار کرده است که نشان می‌دهد که گوشی ارزان‌قیمت سری A به‌زودی در روسیه و احتمالا در سایر کشورهای همسایه در سراسر اروپا و آسیا عرضه خواهد شد.

هنوز صفحه‌ی پشتیبانی از گلکسی A22 5G آغاز به‌ کار نکرده‌اند که نشان می‌دهد ابتدا نسخه‌ی 4G و سپس نسخه‌ی 5G روانه‌ی بازار خواهد شد. بدیهی است که مدل 5G‌  فقط در برخی از بازار‌ها در دسترس خواهد بود.

در صورت صحت داشتن اخبار قبل، گلکسی A22 4G به تراشه‌ی هلیو G80 مدیاتک مجهز خواهد شد و یکی از مدل‌ها دارای ۶ گیگابایت رم خواهد بود. این گوشی اقتصادی سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به همراه One UI 3.1 بهره می‌برد.

گلکسی ای ۲۲ 4G از همان تراشه‌ی گلکسی A32 استفاده خواهد کرد؛ با این تفاسیر انتظار می‌رود مشخصات دیگری شامل دوربین و صفحه‌نمایش گلکسی ای ۳۲ را به ارث ببرد. با توجه به مشخصات، پیش‌بینی می‌شود گلکسی A22 با قیمت کم‌تر از ۲۵۰ یورو به فروش برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید