مرکز خدمات پاژ الکترونیک راد

شیائومی آماری از فروش سه محصول از سری می ۱۱ منتشر کرده است که نشان می‌دهد می ۱۱ و می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا توانسته‌اند در سراسر دنیا به مجموع فروش ۳ میلیون دستگاه برسند.

سری می ۱۱ شیائومی در‌حال‌حاضر سه عضو اصلی به نام‌های می ۱۱ و می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا دارد؛ البته سری می ۱۱ مدل‌های دیگری را نیز دربر می‌گیرد. بااین‌حال، شیائومی در آخرین گزارشش به آمار فروش مجموع سه مدل مذکور پرداخته است.

GSMArena گزارش می‌دهد شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا از زمان عرضه تاکنون، در سراسر دنیا بیش از ۳ میلیون دستگاه فروخته شده‌اند. این شرکت چینی توانسته است در رده‌های مختلف سخت‌افزاری موفقیت‌های گسترده‌ای کسب کند؛ به‌نحوی‌که چندی پیش اعلام کرد سری ردمی نوت که اصولا مدل‌های میان‌رده را شامل می‌شود از زمان عرضه در سال ۲۰۱۴ تا آخرین مدل‌های آن، توانسته از مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه بگذرد.

از میان آمار اعلام‌شده، ۴۵ میلیون دستگاه به سری ردمی نوت ۹ و ۲۵ میلیون دستگاه نیز به سری ردمی نوت ۸ مربوط می‌شود. شیائومی نیز به همین مناسبت می‌خواهد مدل به‌روزشده‌ای از ردمی نوت ۸ را در برخی از بازارهای دنیا عرضه کند.

آنچه درباره سری می ۱۱ اهمیت دارد، تفاوت مشخصات سخت‌افزاری و قیمت آن با سری مدل‌های دیگر شیائومی است. سری می ۱۱ را درواقع پرچم‌داران شیائومی تشکیل می‌دهند و طبیعی است به‌دلیل قیمت گران‌تر از میزان فروش کمتری درمقایسه‌با مدل‌های ارزان‌قیمت سری ردمی نوت برخوردار باشند.

در‌این‌بین، شیائومی میزان فروش سری می ۱۱ را به‌تفکیک اعلام نمی‌کند‌؛ اما حدس زده می‌شود که میزان چشمگیری از فروش ۳ میلیونی سری می ۱۱ در بازار چین رقم خورده باشد. نکته مهم در آمارها در‌نظر‌نگرفتن مدل‌های دیگر سری می ۱۱ است؛ ازجمله می 11i و می ۱۱ لایت و می ۱۱ لایت 5G.

 

دیدگاهتان را بنویسید