مرکز خدمات پاژ الکترونیک راد

شرکت سامسونگ مدتی است که عملکرد بسیار خوبی در زمینه پشتیبانی نرم افزاری در محصولات خود پیدا کرده است و امروز نیز آخرین نسخه اندروید را برای ارزان‌ترین گوشی سری A، یعنی A01 منتشر کرد.

شرکت سامسونگ در سال‌های گذشته پشتیبانی نرم افزاری چندان خوبی نداشت و آپدیت‌ها را با تاخیر فراوان منتشر کرده و برای برخی محصولاتش نیز معمولا بروزرسانی نرم افزاری منتشر نمی‌شد. حالا مدتی است این شرکت رویه خود را در این زمینه تغییر داده و با ارائه گارانتی سه سال بروزرسانی نرم‌افزاری برای گوشی‌های خود، مشتریانش را حسابی غافلگیر کرده است. پایبندی سامسونگ به این موضوع را امروز بیشتر از همیشه متوجه شدیم که گوشی ارزان قیمت گلکسی A01 نیز بروزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر چندان به مدل گوشی نیز اهمیت نمی‌دهد و اگر سن گوشی شما کمتر از دو سال باشد، به احتمال زیاد در این سال اندروید 11 را دریافت خواهید کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی A01 بدون شک یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سری A است ولی این جلوی سامسونگ برای عرضه به روزرسانی نرم افزاری برای آن را نگرفته و این شرکت کره‌ای، آپدیت اندروید 11 را برای این مدل نیز منتشر کرده است.

این آپدیت فعلا مخصوص کاربران اروپایی بوده اولین نسخه از آن که منتشر شده مربوط به کشور روسیه است؛ احتمالا سامسونگ در روز‌های آینده آپدیت اندروید 11 ا در اختیار کاربران گلکسی A01 در کشور‌های دیگر نیز قرار خواهد داد.

از نظر تغییرات مشاهده شده در این آپدیت، شاهد ویژگی‌های معمول اندروید 11 و همچنین پچ امنیتی ماه آوریل هستیم که مدتی پیش توسط گوگل عرضه شد. کاربران گلکسی A01 با این آپدیت به رابط کاربری One UI 3.X نیز دسترسی پیدا می‌کنند که موجب دیده شدن تغییراتی ظاهری در نرم افزار گوشی می‌شود.

با اینکه هنوز زمان دقیق عرضه این آپدیت برای سایر کشور‌ها در دسترس نیست، ولی به احتمال زیاد همه کاربران گلکسی A01 به زودی اندروید 11 را دریافت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید