مرکز خدمات پاژ الکترونیک راد

با توجه به تصاویر رندر گلکسی اس ۲۱ اف ای، می‌توان دید این گوشی احتمالا در پنج رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد و مانند گلکسی اس ۲۰ اف ای، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری ندارد.

به نقل از Sammobile، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۱ اف ای به‌زودی در رنگ‌های متنوعی وارد بازار شود. اوایل هفته برخی از رنگ‌ها با انتشار تصاویر رندر مشخص شد و حالا  تصاویر رندر دیگری از این گوشی توسط افشاگر معروف با نام کاربری evleaks در توییتر منتشر شده است که گلکسی S21 FE را از چند زاویه و در مجموع در ۵ رنگ نشان می‌دهد.

در تصاویر منتشرشده، گلکسی اس ۲۱ اف‌ای از تمام زوایا به رنگ‌های سبز، سفید، آبی، بنفش و خاکستری دیده می‌شود و به‌ نظر می‌رسد این گوشی دارای لبه‌ی فلزی یا شبه فلز، صفحه پشتی پلی‌کربنات و صفحه‌نمایش مسطح اینفینیتی-او (بریدگی به‌صورت حفره در بالای صفحه‌نمایش) است.

رنگ سبز و خاکستری گلکسی اس ۲۱ اف ای از تمام زوایا

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، روی لبه‌های تلفن دکمه‌های تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورد و در پایین بدنه‌ی گوشی یک پنجره مشبک بلند‌گو و درگاه USB-C قرار گرفته است. گلکسی S21 FE دقیقا مانند گلکسی S20 FE فاقد جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است. از طرفی دیگر، شکل ماژول دوربین آشنا به‌ نظر می‌رسد؛ زیرا این طراحی را از گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس به ارث برده است.

رنگ سفید و آبی گلکسی اس ۲۱ اف ای از تمام زوایا

طبق اخبار منتشرشده، سامسونگ احتمالا تا چند ماه آینده گلکسی S21 FE را به بازار عرضه خواهد کرد. مدتی قبل گوشی مذکور در وب‌سایت سنجش آنلاین در بخش سخت‌افزار با تراشه‌ی اسنپدراگون 888 و رم ۶ گیگابایت دیده شده بود؛ البته احتمالا نسخه‌ای دیگر با تراشه‌ی اگزینوس وجود خواهد داشت. رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که گلکسی اس ۲۱ اف ای حدود ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید