مرکز خدمات پاژ الکترونیک راد

طبق تازه‌ترین اخبار، گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ احتمالا صفحه‌نمایشی کوچک‌تری از مدل‌های گلکسی اس ۲۱ خواهند داشت.

سامسونگ سری گلکسی اس ۲۱ را در ژانویه ۲۰۲۱ (دی‌ماه ۱۳۹۹) به بازار عرضه کرد. از زمان رونمایی سری مذکور و اعلام این اخبار پنج ماه می‌گذرد و حالا جزئیات مربوط به سری گلکسی S22 سامسونگ در اینترنت منتشر شده است که به اندازه‌ی صفحه‌نمایش اشاره دارد.

با استناد به منابع مختلف و به نقل از Gizmochina، گوشی‌های هوشمند نسل بعد سری گلکسی S از نمایشگری کوچک‌تری از مدل‌های فعلی برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ با اندازه‌ی صفحه‌نمایش زیر عرضه شوند:

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، سری گلکسی اس ۲۲ دارای صفحه‌نمایش‌ کوچک‌تر از نمونه‌های قبل خود هستند. برای مقایسه، گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس به ترتیب با اندازه‌ی صفحه‌نمایش ۶٫۲ و ۶٫۷ اینچ عرضه شدند.

در حال حاضر اطلاعاتی از وضوح صفحه‌نمایش سری گلکسی S22 در دسترس نیست؛ اما انتظار داریم وضوحی مشابه نسل فعلی، یعنی سری گلکسی S21 داشته باشند. به‌ عبارتی دیگر، صفحه‌نمایش سری اولترا باید وضوح +WQHD داشته باشد و مدل‌های پلاس و معمولی نیز احتمالا از پنل‌ +FHD برخوردار خواهند بود.

متأسفانه مشخصات دیگری درباره‌ی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود قبل از عرضه‌ی رسمی سری مذکور در اوایل سال ۲۰۲۲، اطلاعات بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید