الزامات دوره ضمانت محصول: ضمن رعایت کلیه مفاد ضوابط اجرایی خدمات پس از فروش مبلمان، لوازم خانگی و کالاهای نهایی الکتریکی و الکترونیکی، لوازم صوتی و تصویری ، وسایل ارتباطی:
– کلیه محصولات به مدت 18 ماه از زمان رجیستری دارای ضمانت می باشد.
– در دوران گارانتی کلیه تعمیرات (مرتبط با شرایط گارانتی ) و ایاب و ذهاب، در محل نمایندگی رایگان می باشد.
– در صورتی که بعد از 2 مرحله تعمیر یک ایراد مشخص مشکل برطرف نگردید، نسبت به تعویض دستگاه یا عودت مبلغ اقدام می گردد.
– در صورت طولانی شدن زمان تعمیر دستگاه بر اساس زمان تعمیرات تعریف شده ، نسبت به افزایش دوره ضمانت و یا تحویل دستگاه عمانی تا زمان تعمیر به مشتری اقدام می گردد. به ازاي هر هفته تاخیر )بیش از 15 روز( در شرکت، یک ماه به دوره گارانتی افزوده میشود
– در صورت عدم امکان رفع ایراد در دوره گارانتی ، نسبت به تعویض دستگاه (بدون دریافت هزینه ) اقدام می گردد. – در صورتیکه در حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد شود، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتري به عهده شرکت میباشد .
– چنانچه دستگاه معیوب قبل از پایان 7 روز کاری مراجعه کند شامل شرایط تعویض می باشد .
– چنانچه دستگاه معیوب زیر 90 روز مراجعه گردد و شامل عیب ذاتی باشد شامل شرایط تعویض می گردد.
– پشتیان گیري از اطلاعات گوشی بر عهده شرکت نمیباشد و مسئولیت آن بر عهده مشتري میباشد.
الزامات دوره تعهد(پشتیبانی) محصول:
– خدمات پشتیبانی به مدت 3 سال ارائه می گردد.
– در دوران پشتیبانی تامین قطعات درخواستی مشتری برعهده شرکت می باشد.
– کلی هزینه های ایاب و ذهاب و تعمیرات در دوران تعهد(وارانتی) بر عهده مشتری می باشد.
– در صورت عدم امکان تامین قطعه در دوران تعهد ، شرکت نسبت به ارائه تسهیلات لازم جهت خرید محصولات جدید به مشتری ( ارائه تخفیف ) اقدام می نماید.
مواردی که شامل گارانتی نمی شود:
– نگهداري و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادي شود .
اهم موارد فوق الذکر :
▪ جا زدن اشتباه سیم کارت یا مموري کارت
▪ شکستگی سوکت شارژ که براثر استفاده ناصحیح
▪ آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد از قبیل شارژر، هندزفري، کابل شارژ و…
▪ حرارت، ضربه یا فشاري که موجب ترک، شکستگی، تغییر شکل دستگاه شود و یا آثار ظاهري آن وجود داشته باشد .
▪ بازشدن پیچها، دستکاري برد دستگاه – تعمیر و یا دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز
– استفاده نامناسب از دستگاه و عدم رعایت دستورالعمل نگهداری
– آسیب های ناشی از نوسان برق ، نفوذ مایعات ، ضربه خوردگی ، شکستگی ، قری ، سوانح طبیعی ، آتش سوزی و ……….
کارت گارانتی علاوه بر الزامات دوره ضمانت این موارد را شامل میشود:
– مدت زمان ضمانت از زمان رجیستری دستگاه می باشد
– شماره تماس ، آدرس ، سایت شرکت
– آموزش رجیستری
– درج کد رجیستری ( یا روش دریافت کد رجیستری )
مراحل استعلام اصالت سایر تعهدات:
– ارائه فاکتور تعمیراتی در زمان گارانتی و وارانتی و درج تعمیرات و قطعات تعویض شده به مشتری
– کلیه خدمات تعمیراتی و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه ضمانت دارند.